.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت ۲۲ واحد نیروگاه مقیاس کوچک در مازندران
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان از آغاز ساخت سه واحد نیروگاه بزرگ در استان خبر داد و گفت:شمار نیروگاه های مقیاس کوچک نیز به ۲۲ واحد رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، حسین افضلی صبح پنجشنبه در افتتاح نیروگاه برق مولد مقایس کوچک ۷ مگاواتی با حضور استاندار مازندران درشهرستان آمل با بیان اینکه با ساخت نیروگاه مقایس کوچک ۷ مگاوتی در شهرستان آمل، تعداد این نیروگاه ها به ۲۲ واحد افزایش یافته است، گفت: ۵ واحد نیروگاهی به ظرفیت ۸۱مگاوات امسال وارد مدار تولید شد.

 

افضلی افزود: مراحل ساخت و پایانی ۱۰نیروگاه تولید برق با مقایس کوچک با توان ۱۶۰مگاوات در مازندران در دست ساخت است، که تاثیر زیادی در پایدار و تامین برق مطمئن در استان خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: ۳۲ فقره پروانه ایجاد نیروگاه های مقایس کوچک نیز امسال به ظرفیت ۶۸۸ مگاوات صادر شده که با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت های دولت بزودی اجرایی خواهد شد.

 

ساخت ۳نیروگاه بزرگ امسال در مازندران

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان همچنین با ساخت نیروگاه های با مقایس بزرگ در استان اشاره کرد وگفت: ساخت دو واحد نیروگاهی بزرگ به ظرفیت ۱۶۲مگاواتی در نیروگاه نکا ماه جاری شروع شده و تا دوسال آینده بهره برداری خواهد شد.

 

افضلی ادامه داد: ساخت نیروگاه ۵۰۰مگاواتی سرخرود شهرستان محمودآباد نیز تا چند ماه آینده آغازخواهد شد.

 

وی یادآورشد، که با همراهی و مدیریت خوب مردم در مصرف و افزایش ساخت نیروگاه های با مقایس کوچک وبزرگ بخش  باعث تقویت پدافندغیرعامل، جبران ضعف ولتاژ و بهبود ولتاژ برق مشترکان استان شده است.

 

مجری ساخت نیرگاه ۷ مگاواتی بابکان آمل گفت: این نیروگاه با مقایس کوچک ۷مگاواتی در نزدیکی شهرک صنعتی بابکان شهرستان آمل با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی افتتاح شد.

 

رضا پاشایی افزود: افزایش پایداری شبکه وتامین برق مستمر و مطمئن در منطقه، تقویت پدافندغیرعامل، جبران ضعف ولتاژ و بهبود ولتاژ برق مشترکان از اهداف این طرح بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.